Dávka kreativity a tvorivého myslenia, sú jednoducho vlastnosti, ktoré pri copywritingu nepochybne potrebujete. V nasledujúcich riadkoch, sa pozrieme na päť vecí, ktoré by mal zvládnuť každý SEO copywriter.

macbook.jpg

  1. Naučte sa rýchlo prijímať nové informácie

Pri tejto práci sa musíte pripraviť na to, že nebudete písať len o veciach, ktoré vás zaujímajú, alebo o nich máte dostatok informácií. Všetko je to o požiadavkách klienta. Preto sa snažte svoj mozog trénovať čo najviac. Ak sa naučíte poňať nové témy naozaj rýchlo, aj písanie pôjde omnoho ľahšie.

  1. Pripravte sa na bezsenné noci

Každá práca, ktorá potrebuje kreatívny a flexibilný prístup, je práca, pri ktorej prebdiete nejednu noc. Na jednej strane sú tu termíny, na druhej váš voľný čas a priority. Keďže budete neraz písať z domu a bez dozoru šéfa, musíte sa naučiť svoj čas rozdeliť medzi prácu a voľno.

  1. Spoznajte vrchol svojho myslenia

Je úplne normálne, že váš mozog nepracuje stále rovnako. Niekomu to myslí lepšie ráno, niekomu zas večer. Preto sa snažte pochopiť ten svoj mozog. Uvidíte, že takto vám pôjde práca od ruky. Je dobré taktiež to, ak budete vedieť, kedy je nutná pauza. S unavenou hlavou a vyčerpanými myšlienkami sa píše naozaj ťažko.

  1. Stanovte si svoje limity

Požiadavky klienta, alebo zadávateľa úloh, môžu byť niekedy nad ľudské sily. Preto si stanovte maximálnu dennú hranicu toho, čo ste schopní napísať. Prístup, čím viac, tým lepšie, v tomto prípade naozaj nefunguje najlepšie. Ak budete totiž písať do nemoty, budete mať vždy pocit, že ste toho urobili príliš málo.
Človek s kávou v ruke pri východe slnka.jpg

  1. Zrýchlite sa v mechanických činnostiach

Vkladanie odkazov, označovanie textu, používanie správnych nadpisov, či hľadanie obrázkov. Toto všetko sú činnosti, ktoré dokážete v svojej hlave absolútne zautomtizovať. Ak budete písať tak, že tieto činnosti ani nebudete vnímať, respektíve svoj mozog naprogramujete tak, aby ich robil na sto percent aj bez väčšej námahy, ušetríte si množstvo času.